söndag 21 augusti 2011

Tillökning?

Min man och jag ska ha tillökning i familjen!?
Vi har i alla fall tänkt oss det.
Sen är det ju alltid så med tillökningar, man kan aldrig riktigt veta när de små liven behagar anlända, eller hur.

Eftersom vi båda är något till åren komna, i alla fall vad gäller tillökningar i familjen, så tror jag det är bäst att vi anlitar en surrogatmamma....

En lämplig liten tös är tilltänkt som moder, (tös och tös, i vår ålder är alla som kan bli gravida töser) hon har trygga familjeförhållanden, en säker grund att stå på, så det ska nog lösa sig.
Fader till skapelsen är nog också på G, så ......

Det är bara att se tiden ann..... återkommer när jag vet mera.
Nio månader är en lång tid när man måste vänta.
För jag vill ju ha det lilla livet NU!

3 kommentarer:

annika sa...

Ska det blimera husdjur? Eller barnbarn kanske? Min nyfikenhet är väckt - berätta mer!

Lena sa...

Bättre sent, än aldrig. Svar menar jag! Jo, om allt går som vi tänkt så får vi valpar i mars. Med leverans j början på maj...... spännande värre.
/ lena

Lena sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.