måndag 30 april 2012

Smått i huset

Så har då underverket anlänt.
Man kan gissa att hädanefter kommer dessa sidor översvämmas av Jazza-bilder, Jazza-händelser, Jazza-Jazza-Jazza.....

Å det är väl så det ska vara. För detta är ju söta makens och min alldeles egna bäbis.


Min första dag hos min nya flock.

Lukta (och smaka) på blommorna
Livet leker
..dag två, genast mera kavat!
Jag har bäddar själv... men jag blev så trött



Extrasäng?
Matte har bäddat två, men det här var ju mysigt.




Kommer inte maten snart?

Ja, och så vidare och så vidare.
För övrigt så har vi haft två valpnätter, tidig kväll tidig morgon. När klockan är åtta på morgonen då är det nästan dags för lur, även för matte!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bilder. Så liten hon är vet hon att diskbänken är en betydelsefull plats. Min vovves bästa kompis (har jag nog nämnt) är av samma ras och vi har tre stycken till här i Älta som vi brukar möta. Grattis till en verkligt trevlig ras. Pigg, alert, inget undgår dem. Lycka till med "potträningen".
Kram Sylvia

Anonym sa...

Tar Jazza all tid numera så du inte hinner blogga. Eller är det jag som inte hittar rätt på bloggen.
Sylvia S